Damtröjor tack!

Götr ett nytt inlägg i stället för att svara på det om aids-tröjorna som jag för övrigt tycker är ett utmärkt initiativ! Men;

Hoppas de finns i dammodell också. Vi är ett antal som helt enkelt inte kan ha herr T-shirts! De är för höga i halsen, ärmarna för vida och fladdriga. Är det något som gör att man ser missklädsamt stor ut upptill så är det en kort och VID ärm till en liten ringning, en tajt ärm och några centimeter större hals utgör en mycket stor skillnad!

Konsekvenserna av det märks i försäljning av  t ex bandtröjor. På konserten i lördags i Derry fanns nya snygga t-shirts men i större storlekar bara i herrmodell. De marknadsfördes som nattlinnen för damer eftersom knappast några herrar köper bögsmörsångartröjor och de som gör det också vill ha tajta modeller!

Själva smörsångaren efter konserten. image354 




Annaa/


Kommentarer
Postat av: Evis

Nu fnittrade jag högt igen.
Men visst har du rätt om tröjorna; jag kan ha en del, men de tär fröstås bättre med tjejformade tröjor. Företrädesvis inte så små att storlek 42 är det största de har, som på supportershopen.

2007-12-20 @ 16:18:37
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Maritha

Köper man försmå killtröjor och klipper bort halsmudden så funkar det men då ser man ju å andra sidan ut som en övervintad hårdrockare från sent 80-tal (vilket jag ju iofs är) och det är väll inte alltid den look man eftersträvar. Jag sitter själv för tillfället i en söndertvättat t-tröja från 92 med LA Guns på bröstet och tyssnar på Type o Negative :)

2007-12-20 @ 16:26:04
Postat av: Inga M

Jag har läst flera gånger nu utan att hitta sambandet mellan smöret på bilden och ämnet för bloggen; kläder. Alltså måste det bli en relevant fråga; vad gör han här? Hans blick antyder att han inte är så mycket för damer med kläder. Det är verkligen sug i den!

2007-12-22 @ 23:54:07
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0