Converse på rea

Meningen med shoppingturen idag var dels att hitta ytterligare en juulklapp till dottern Vendela, dels att min väninna från Trollhättan skulle dras runt i lite affärer som inte finns där: Monki, Zara, Mango etc. men det var ju jag som handlade. För inte kunde jag väl motstå dessa rutiga converse när de var på rea för 450 kronor? Och jag dessutom fick plats med iläggen i om jag valde storlek 7?

image364

I synnerhet som mina glencheckrutiga gympaskor visade sig vara lite för små och nu har övertagtis av dottern Valeria.
Egentligen är det dumt av mig att köpa skor nu när jag ska gå ner i sysselsättning och allt det där; men de var för fina för att bara lämnas där. Och jag rationaliserar som så att mina promenadskor för ilägg håller på och ger sig och att de här kanske delvis kan ersätta dem. Håller converse något vidare Annaa?

/Eva

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Allt är ju relativt. Många anser att meningen med converse är att de ska falla i bitar, som Äldstas gör. Men då har man ju bara ett par i taget så att säga. Nej, jag tycker de håller hyfsat. Den svaga punkten är skarven mellan tyg och gummi i trakten av stortåleden.

2007-12-21 @ 15:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0