Vad ska det här vara för slags majväder?

9 plusgrader, starka iskalla vindar och ihållande regn! En vän sa på facebook att det är det väder som man alltid klär sig i Göteborg om inte väderleksrapporten påstår annat. Oavsett årstid.

Det må vara hur det vill med det, men efter ha frusit som en hund när jag gick med Maja till skolan gick jag hem och istället för jeansen tog jag på tjocka overkneestrumpor, yllemamelucker, yllekjol, blus, merinoulltröja och yllekavaj. Och hatt förstås. Och då frös jag onekligen inte och var därtill mycket snyggare (jag hade förstås inte tänkt ha jeans till jobbet, men det var praktiskt att slänga på sig när jag skulle till skolan eftersom jag skulle hem en vända sen).

Verkligen inte den mest smickrande bild som tagits på mitt ansikte, även bortsett från den svullna käken och halsen ;) Mne kläderna är fina ihop. Och varma.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, grått och rött är så snygg kombination. Väldigt tjusig ensemble!

2012-05-14 @ 20:10:48
URL: http://www.retroolivia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0