Jobbklädsel

Nu när maken har kommit hem från sitt jobb ska jag försöka bekämpa min sjukdom och jobba några timmar. Inte för att det hjälper mot själva sjukdomen, det är mera så att jag ska pressa mig till att jobba fast jag mår rejält dåligt. För deadlines finns oavsett reumatism och giftstruma. Det huvudsakliga problemet är att det är väldigt svårt att tänka strukturerat när man har en stark, molande värk. Tar man då den sortens värktabletter som krävs blir det också svårt att tänka strukturerat ;)

Men jag inbillar mig att det blir lättare om man klär upp sig lite för jobbet och inte kör med (makens) mysbyxor.

Blus: "Doris" från Pin-up Girl Clothing

Kjol: Hemgjord

Skor: Tapetastic Low från Irregular Choice


Just nu spelas: "All you fascists" med Billy Bragg & Wilco


Kommentarer
Postat av: Isis

Jag tror verkligen att det hjälper en smula att känna sig fin! Och du ser verklogen fin ut. :)

2012-01-03 @ 16:50:06
URL: http://fortieswardrobe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0