För första gången på rätt länge

Kände jag både för att anstränga mig lite med min klädsel och för att dokumentera den på bloggen. Sorgen efter Annaa är inte lika akut just nu, även om den är lika djup - i själva verket är jag övertygad om att den kommer att fortsätta och bli djupare och djupare ett bra tag, när man verkligen klarar av att ta in det. Men just nu är den värsta chocken över och jag klarar av att skriva artikel och idag alltså även att faktiskt klä upp mig för att gå till jobbet. (Det underlättade förstås att jag jobbade första delen av dagen hemma och inte behövde stressa med detta innan jag och Maja gick till skolan - det tar bara tio minuter, men man ska ju helst vara vaken). Kortet är dock taget efter att jag kom hem från jobbet, när min fotograf - också känd som maken - kommit hem.

I vilket fall är klänningen från Bettie Page Clothing och koftan från H&M (höstkatalogen). Skorna från Irregular Choice. Och nej, jag hade inte dem på mig utomhus.


Notera gärna hur jag inte ser ut som de sexiga pin-uppor som syns på Bettie Page Clothings hemsida ;)


Kommentarer
Postat av: Mylla

nä, du är finare för du är på riktigt! är riktigt avis på den där koftan dessutom =)

2012-01-25 @ 17:00:48
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Ullah

Du hade ju känt Annaa så länge och hon var en så nära vän, så du kommer nog alltid att bära med dig en sorg över att hon inte finns längre. Samtidigt kommer den att ta nya former, för det är väl så det är. Ja, du vet ju alltihop men jag ville skriva något ändå.

2012-01-25 @ 17:44:41
Postat av: frktjatlund

Jag gillar urringningen. Och den diagonala skärningen på livet. Eller vad det heter på ditt språk.

2012-01-26 @ 14:21:27
URL: http://frktjatlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0