Vi kallar det romantiskt suddigt

Den "nya" kameran, den som jag skaffade för ett år sen efter att ha tappat den gamla i golvet är oändligt mycket sämre när det inte är optimalt ljus. Så sen den skaffades så har det blivit väldigt många suddiga foton. En dag som idag, med riktigt grått väder hjälper inga lampor i världen utan det blir ett romantiskt (låt oss kalla det för det) dis över alltihop.


Klänningen sydde jag för tre år sen efter ett Stil-mönster från 1963. Min kropp passr verkligen inte det här mönstret - jag har inte sluttande axlar och alldeles för stor byst - så resultat blev inte perfekt. Jag skulle alldeles säkert göra ett bättre jobb med det idag, men jag vet faktiskt inte om jag vill.

Just nu spelas: "Rapid Fire" med Judas Priest, från skivan British Steel

Kommentarer
Postat av: Ullah

Trevlig klänning tycker jag, och så illa passar den ju dig inte...

2011-06-07 @ 13:56:38
Postat av: Evis

Jag står förstås så att det värsta skavnkerna inte syns ;) Nej, men det är ju det att när man vant sig vid god passform så blir man lite perfektionist.

2011-06-07 @ 16:45:21
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0