På radion ikväll

Jag har inte skrivit så mycket det sista, som ni säkert märkt. Det finns flera skäl: dels jobbar jag en hel del med att just skriva och då blir inspirationen mindre, dels är jag extra dålig nu och jag känner ingen riktig lust att skriva om saker som att det krävs tvåhandsgrepp för att öppna en dörr och att det är nästan omöjligt att få på sig strumpor och skor.
Så jag skriver istället att ni ikväll kan höra mig på Alltinget i Karlavagnen i P4 för första gången den här hösten. Klockan 21.40 till 24.00.
Jag kan också, helt orelaterat, tala om att H&M i alla fall idag sålde sina helt okej Squin-jeans för 99 kronor! Köpte två par till ena dottern och ett par till den andra.

Kommentarer
Postat av: ullisar

blir så himla ledsen för din skull Evis. fy fult ord för att ha så ont som du har. kan du jobba alls nu?



tänker på dig och hoppas på många glädjeämnen i ditt liv, förutom snabb bättring förstås.

Postat av: ullisar

äsch... det blev fel länkning till hemsidan där... ber om ursäkt!

2010-11-15 @ 10:58:42
URL: http://www.ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0