00-tal eller 80-tal?

En del av kläderna som jag köpte ifjol eller förfjol har starka likheter med sådant som jag hade på 80-talet - som den här tröjan från Monki. Kombinerar man den med brett skärp (även det Monki) och vadlång vid kjol, blir det mycket 80-tal. Skorna är å andra sidan väldgit ifjol, dvs 00-tal.



Idag ska jag iväg och lämna in mina papper på Art College och träffa mina kursdeltagare där för sista gången (om jag inte springer på dem i Borås eller så). Jo, och så ska jag ju gå på deras modevisning på Natirhistoriska museet på fredag förstås.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, kul att du såg det! :) Ja utställningen pågår fram till den 23 maj! Men jag har endast med tre tavlor, resten är från andra elever på Högskolan :)

2010-05-17 @ 13:20:27
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0