Marknadsinköp

Just jag handlade inte så mycket på marknaden, det blev mest saker till barnen, men jag köpte i alla fall ett par skor i Hectors marknadsstånd - för det osannolikt billiga priset 50 kronor!



Både klack, rundad tå och t-rem säger 20-30-tal och de har en bekväm klackhöjd att gå i. Från Wildflower.

Sen hade jag ju inte varit jag om jag inte köpt antingen tyg eller sybehör och jag köpte faktiskt båda: En stuv blå bäckebölja som jag inte vet vad jag ska göra med - det är tveksamt om det räcker till en ärmlös klänning - och fem respektive tjugo meter band (fem kronor metern var priset, men när jag ville ha tio meter av det vita med blå kant fick jag allt för sextio kronor).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0