Mest hemma

Idag är jag mest hemma och skriver - det är deadline på en artikel till en antologi om långväga kulturytbyten under perioden innan 1500 som jag ska ha ett bidrag med i. Jag har i princip bara varit på universitetet och plockat upp texter som jag behöver för jobbet som jag ska göra i Stockholm resten av veckan. men då såg jag ut så här - det blir inte så tjusigt när jag bara ska dit och vända.



Måste fundera vad jag ska ha med mig/på mig till Stockholm (förutom tjocka strumpbyxor och myssockar mot dragiga golv). Jag har ingen bra mellanstor väska så jag får ta lilla ryggsäcken och resa lätt. Jag måste dock ha med skor som jag kan ha inne eftersom jag inte vill ha ytterskorna på mig hela dagarna när jag jobbar.

Först ska jag dock välja bilder till artikeln.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Tjocka ullstrumpor och tofflor finns här, ta inte upp plats i packningen med det!

2010-02-01 @ 15:50:54
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Ok, bra att veta.

2010-02-01 @ 16:06:45
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0