Inte för mig men för drottning Kristina

Eller Ulrika Eleonora.  De här skorna köpte jag enkom för att bära till eventuella 1600-tals och en del 1700-talskläder- Fyrkantiga tår är så inte jag och även resten av utseendet hör inte hemma i min garderob. Däremot ser de hyfsat mycket ut som skor som bars under 1600-talet och 1700-talet, i synnerhet om jag får tagit bort resåren och kanske även bytt spännena.
Femtio spänn på loppisen i Majorna.




Just nu spelas: The Raveonettes: "Blush" från Lust Lust Lust

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vad trevligt det var att träffa dig. I hur fina kläder som helst :) Jag hade egentligen velat prata mer, men just då var det mycket annat som skulle fixas. Hoppas att Nonno tog väl hand om dig och att vi kanske ses någon annan dag! Kram!

2009-05-26 @ 21:34:17
URL: http://sugarsnappy.blogspot.com
Postat av: Evis

Jag tyckte också att det var trevligt, men man kan ju inte störa på jobbet på det sättet. Men man jobbar ju inte jämt! Känner du Ida/Idun på riktigt eller bara via nätet?

2009-05-26 @ 22:00:05
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0