Dagens klädsel. Och frisyr.

Jag tänkte att det var dags för premiär för solklänningen till jobbet. Förhoppningsvis kommer det att vara varmt och jag kommer att kunna sitta ute och läsa utan kofta. Tills vidare blir det dock kofta.



I den händelse det blir soligt och varmt har jag satt upp håret för att slippa få en vit rand i solbrännan mitt bak i nacken av hästsvansen. Dessutom är det skönare med uppsatt hår när det är varmt, blir inte svettigt i nacken. Idag gjrode jag inget avancerat utan satte upp sidohåret med två kammar och gjorde en knut i nacken.




Just nu spelas: Green Day: "See the light" från 21st Century Breakdown

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jättesnyggt! Jag behöver solklänningar och tunna koftor! Bara att smörja symaskinen och bunkra bomullsgarn.

2009-05-29 @ 13:37:32
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0