Festdilemma

Jag är bjuden på 40-årsfest i helgen hos en av mina äldsta kompisar. Vi har alltid kul när vi träffas och jag tvivlar inte på att vi skulle ha det nu också. Förmodligen kommer en hel del folk som jag umgicks med för 20-25 år sen också, folk jag inte sett sen dess. Incitamentet att gå är alltså stort. Men jag är ju så sjuk! Idag klarade jag radion och sen åkte jag hem och sov i två timmar. Jag orkar kanske gå på fest, men jag är helt enkelt rädd att jag ska få ett återfall och bli ännu sämre igen. Går jag inte kan det ta tio år till innan vi ses å andra sidan.
Jag hoppas att jag genom någon slags mirakel är nästan helt frisk imorgon.

Kommentarer
Postat av: ullrika

mirakel? whiskey?



nä. allvarligt. hoppas verkligen du kryas Evis!

2009-01-29 @ 23:53:29
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Massa echinagard, juice, alvedon och sömn så kan det gå!

2009-01-30 @ 14:13:40
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0