Jag ginge gärna klädd i Just Cavalli

Roberto Cavalli är för det mesta synonymt med 70-tal och djurmönster, men i underlinjen Just Cavallis vår/sommarkollektion för 2009 finns ett underbart 50-talsaktigt oregelbundet rutmönster som jag bara faller för. Färgerna: hallonrosa och kallt gult är heller inte fel och ärligt talat tycker jag bra om en hel del av själva kläderna också, även om det inte är troligt att ni kommer att få se mig i pösbyxor à la 80-tal nästa sommar heller.


Bilder: www.style.com

Men jackorna och kjolarna är inte alls dumma.


Just nu spelas: New Order: "Bizarre Love Triangle" från Substance


Kommentarer
Postat av: ullrika

jag har inte stenkoll på modeller och visningar och allt sånt där, men.. är inte tjejen näst längst till höger väldigt mager?



gillar mönstret på hennes kjol (och brallorna till vänster). enkelt men snyggt.

2008-09-25 @ 16:11:27
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Evis

Jodu, men hemskt magra är de allihopa.

2008-09-25 @ 16:29:27
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Noemi

Kjolarna gillar jag men jag säger som ovan! Vilka magra ben!!! Går inte de sönder av vanlig användning??

2008-09-26 @ 09:33:16
URL: http://bokklubbens.blogg.se/
Postat av: ullrika

nu kom jag på varför jag gillar mönstret på kjolen (alltså tygmönstret, inte egentligen modellen - fast den är också fin): det är bamselikt Lollopards hitochditvirrvarr! älskar Lollopard!

2008-10-01 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0