Ibland blir det sent

Trots sisådär fyra timmars sömn i natt (smärta) har jag överlevt dagen och begav mig om aftonen till och med hem till Blåva Anna för att fika. Sömnbristen gjorde att jag kände mig lite frusen så röda tröjan åkte på.


Tröja: ärvd
Klänning: Gina Tricot
Strumpor: white knees from SockDreams

Så kan ni se att det inte bara är mohair som "ger volym på både bredden och längden" som det står i den nya La Redoutekatalogen, ribbstickad akryl duger också fint. Om nu det är ens mål, jag blev faktiskt ganska förbluffad över att detta lyftes fram som något positivt.


Just nu spelas: The Dubliners: "Raglan road"


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Hi hi, det fanns ju en tid när vi alla såg ut så utan att tänka mer på det... Minns en kollega på en redaktion för länge sedan som plötsligt stirrade på mig en dag. Intensivt och förvånat och utbrast; "Du är ju smal!" Det var jag, riktigt jävla smal, men han hade inte märkt det för han hade bara sett mig i tjocka ylletröjor. Nu började det väl bli vår och även den mest hängivne entusiast var tvungen att ta av sig ett lager.

2008-07-23 @ 11:26:17
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: ullrika

ang volymen. du är så underbar som reflekterar över och faktiskt kommenterar sånt där!



varför har du ont?

2008-07-24 @ 00:59:43
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Evis

Jag har reumatism.

2008-07-24 @ 08:38:44
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0