Förtjusta pip höres från Johanneberg

Kängorna från Josefssons har anlänt. Och de passar, och är jättefina. Hyfsat bekväma också, trots de tio centimetrarna klack, bland annat beroende på att de har 1 cm platå.
När jag ändå "var tvungen" att t akort på dem passade jag på att dels testa ett par nyinköpta strumpbyxor, dels huruvida jag kan använda mina älskade jeanshorts även i höst. Just strumbyxor eller leggings under jeanshorts var stort bland de mer alternativa tjejerna i början av nittiotalet; jag hade det till exempel på den fest där jag träffade tvillingarnas pappa.
I alla fall: nog snackat och till bilderna.


Tröja: Lindex/Myrorna
Jeansshorts: Make your own jeans
Strumpbyxor: Hot Sox
Kängor: Josefssons, som sagt


Och en närbild:


Kommentarer
Postat av: Sassy

Wow! De är så fantastiskt snygga att jag nästan får hjärtsnörp!

2008-07-18 @ 13:31:54
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Evis

Fantastiska är de faktiskt. Nu måste jag bara ha ett tillfälle att bära dem.

2008-07-20 @ 20:41:14
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0