En annan Katie

Tihi, nu slinker jag, Annaa,  in och gästbloggar medan Eva är ute och dricker alkohol. Kan inte låta bli att visa en bild på Katie Holmes ur filmen Pieces of April. Hon var så rasande söt i den! Förmodligen gick Katie aldrig klädd så där annat än på filmduken, men klädsamt som fan tyckte jag det var på henne. Själv tycker jag nu att klädseln känns lite gammal, fast det bara är några år sedan, men det beror förstås på att min dotter har vuxit ur en liknande stil.


                                                                       image482     Annaa M

Kommentarer
Postat av: Evis

Visst är den gammal; såg själv ut sådär -90, och Watts i "Some kind of Wonderful" gjorde det redan på 80-talet.
Men då kanske det istället är en tidlös klassiker? Det tycker nästan jag.

2008-01-10 @ 08:50:06
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Ja, filmen är ju bara från
2003. Men det verkar komma nya generationer med samma stil hela tiden. Jag hade med mig en laddning kläder/attiraljer till tioåriga kusinbarnet i Uddevalla...

2008-01-10 @ 11:04:02
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0