Dagens

Inspirerat av Agyness Deyn eller David Beckham? Eller bara helt vanliga skinheads? (de är inte alla nazister: det finns både opolitiska och sk. red skins)
Hur som helst, så här ser jag ut efter att jag tagit på hängslena jag köpte när jag var nere på stan.

image512
Örhången och hängslen: Glitter
T-shirt: Fifth Ciolumn Classics
Jeans: makeyourownjeans.com
Skor: Converse

Skulle inte tro att just det här här någon återkommande kombination, men man måste ju testa - och skulle jag bara visa när det blev perfekt, så skulle det ju inte vara något roligt!


Just nu spelas: The Church: "Perfect Child", från albumet "Quick smoke at Spot's"


Kommentarer
Postat av: Telefonissan

Aha! :-)

http://wwwc.aftonbladet.se/moblog/snostilen/

2008-01-16 @ 11:55:27
Postat av: Mememe

Klar vinnare. Kanonmodernt!

2008-01-24 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0