Dagens

Dagens rätt tillfälliga klädsel; större delen av dagen kommer att tillbringas i någon slags hemmakläder, typ det jag hade på nyårsdagen, men det här är vad jag hade på mig ute bland folk. Väst-testning alltså.

image443
T-shirt: Blåvittshopen
Väst: vem vet?
Jeans: H&M
Skor: Converse

En sak visade i alla fall testet med all önskvärd tydlighet: västen bör tvättas. Jag kan inte garantera att jag gjorde det någon gång på den tiden det begav sig. Det är en gammal gubbväst, så jag vet inte om den var tvättad innan heller. Handtvätt någon dag alltså. I övrigt har jag inte bestämt mig om hur det blir med västbärande, men man kan ju alltid tvätta i alla fall.

Jag hade också på mig nya örhängen som jag köpte för 17 kronor på rea på Glitter igår:

image445

Ursäkta den suddiga bilden, det är inte lätt att ta kort på sitt eget öra. De är som en liten reminicens av mina gamla örhängen från 80-talet.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Wow, va snyggt!! Riktigt cool outfit!

2008-01-04 @ 11:03:23
URL: http://citycatwalk.blogg.se
Postat av: Evis

Tack Ellie!

2008-01-04 @ 11:19:47
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0