Tänk vad man gör för sina barn

Jag har ju alltså varit hemma med Maja idag, eftersom hon kräktes sista gången klockan sex på söndag morgon ville vi se om hon verkligen var frisk innan vi släppte iväg henne (min modeföreläsning blev alltså inställd).
Så jag ägnade dagen åt att stortvätta samt ta bilder på sommarkläder, som ju synes i förra inlägget. Och då blev Maja så förtjust i min klänning att hon också ville ha en likadan.
Så då sydde jag en.

image597


Hon har till och med tyllunderkjol precis som jag. (Resår är en magisk uppfinning, jag köpte den till mig på postorder och jag kommer i den, men den är för kort. På Maja är den lagom lång så länge den inte åker ner nedanför magen.)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Det är lite Polarn och Pyret varning på er :)

2008-02-04 @ 18:50:03
Postat av: Evis

Jo, lite skrämmande är det, men det är ju inte min idé.

2008-02-04 @ 19:16:48
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Telefonissan

Det hade varit poppis med en sådan mamma här! Jättefin klänning & god smak för film ser man.

2008-02-04 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0