Lättpåverkad

Det måste vara kombinationen av att studera modet 1965-1980 och att ha sett Hair igår, för den här klänningen från Topshop framstår just nu som oemotståndlig. Jag hittade den via bloggen Om kläder som är vackra.

image814
Bild: www.topshop.com

Den finns till och med i storlek 16, som jag borde klara enligt deras måttabell, lite smått i bysten, men den går ju att klämma till lite. Den lär dock knappast komma till Topshop i Göteborg, de har hittills inte tagit in något större än storlek 14, så varför skulle de börja nu?
Men jag kan strunta i Topshop Göteborg, för den 15e åker jag till London och då kan jag titta efter den där. Är den då slutsåld redan så var det i alla fall inte meningen.


Just nu spelas: "Walking in space" från Hair (filmversionen)


Kommentarer
Postat av: joanna

men de fraktar till sverige!
i fall du vågar köpa den oprövad.

2008-04-05 @ 23:48:43
URL: http://vackrakladerochannat.blogspot.com/
Postat av: Evis

Jag vet, men jag måste prova.

2008-04-06 @ 08:11:06
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Monika

Då kan du gå till den enorma jättetopshopen.

2008-04-06 @ 10:42:53
Postat av: Maritha

Den är helt fantastisk, jag hoppas verkligen att du får tag på den i London och att den passar. Skönt med en sommarklänning som inte är mesig i färgen.

2008-04-06 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0