Nya skor

Egentligen behöver jag inte nya skor om man ser till den mängd skor jag äger, men de flesta av dem har ganska hög klack och det funkar inte alltid med mina fötter. Även om mina två par lågskor för ilägg är helt okej är det roligt att ha något för de där dagarna när man är tillräckligt frisk/inte behöver gå så mycket för att ha kul skor, men inte tillräckligt bra för att ha högklackat.
Jag tycker att dessa, inköpta på Victoria of Sweden på Kungsgatan (Göteborg) fyller denna uppgift alldeles utmärkt.

image124


Dessutom kostade de en hundring.
 

/Eva

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Väldigt söta! Man behöver alltid nya skor.

2007-11-27 @ 15:19:34
Postat av: Maritha

De var ju helt underbara. Varför bor jag inte i Göteborg?

2007-11-27 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0