Jeans som passar min kropp

Igår var det min födelsedag och av min vän Blåva Anna fick jag något jag länge velat testa, nämligen ett par jeans sydda efter mina mått! Det är ett företag i Indien som heter Make your own jeans som helt enkelt syr upp jeans efter de mått man angett, i olika modeller och i alla möjliga färger och tvättar. De senare är nästan för många; det är stört omöjligt att välja.
Vi beställde varsitt par; jag beställde slimmer straight fit i mechanic deep blue och med hög midja. Det ska bli intressant att ha ett par jeans, utan stretch, som passar både i midjan och över höfterna och låren. Vi får se hur de sitter när de kommer någon gång efter jul, men jag har bara sett positiva omdömen på olika internetforum jag är med på.

Jag kommer att hålla er underrättade!

/Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0