Skulle du köpa en BH av denna kvinna?

Idag är i så fall sista chansen att göra det, för idag avslutatr jag min arbetsträning. Eller inte riktigt sista chansen, för jag ska jobba extra den 14e och 19e, vilket väl bevisar att jag inte varit helt hopplös i alla fall. I alla fall: dagens klädsel är 100% H&M, men av lite olika ålder. Kjolen är den nya jag fick på posten igår, och strumpbxyorna är samma jag haft hela veckan (okej, likadana, inte samma). Jumpern däremot är från H&M Impuls 1985. Just den här köpte jag på Myrorna för en 7-8 år sedan,  men jag hade en likadan i vitt och svart 1985. Den var helt oanvänd, och jag var tvungen att köpa den, fast den egentligen var för liten då. Nu, när jag gått ner lite i vikt  kommer jag i den och har den gärna. Och jo, jag vet, tvärrandigt breddar, men det struntat jag i, för den är så fin!


image254


/Eva

PS. Vill du verkligen köpa en BH av just mig är det Twilfit på Kungsgatan i Göteborg som gäller.

Kommentarer
Postat av: Telefonissan

Jajamen. Kjolen var ett bra köp uppenbarligen, och vackra färger på jumpern! Gillar själv den typen av kombination när man behöver se proper ut. Kallar det "Anna Lind-stilen".

2007-12-07 @ 09:54:25
Postat av: Maritha

Väldigt snyggt. Jag har inget emot ränder på tvären det är ju inte rändernas fel att man ser bred ut ;) och effekten går ju att mildra om man kombinerar med något mörkare enfärgat till.

Själv ska jag skriva tenta i en empirskuren tröja som brösten försöker rymma ur, så kan det gå när man inte hinner stryka :)

2007-12-07 @ 11:41:04
Postat av: DONNASANDRA

Jättesnyggt, och du ser ju verkligen inte bred ut! Trevlig fredag!

2007-12-07 @ 11:42:01
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: DONNASANDRA

På tal om BH-ar så finns den en för storbystade här: http://www.asos.com/Gemma-Atkinson/Ultimo/Ultimo-D-Multiway-Bra/Prod/pgeproduct.aspx?iid=163067&cid=2623&clr=Black&Rf-100=Bras&sh=0

2007-12-07 @ 12:48:42
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Evis

Tack Telefonissa, Maritha och Sandra!
Hoppas det gick bra på tentan Maritha!

2007-12-07 @ 15:08:16
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Maritha

Eva: Det här är första gången jag varit grymt missnöjd med frågorna på en tenta, jag ifrågasätter starkt valet av frågor och formuleringarna. Jag har ingen aning om hur det kan tänkas ha gått men jag är övertygad om att det inte blir något A den här gången.

2007-12-07 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0