Mitt paket från H&M har kommit!

När man kommer hem trött efter att först ha jobbat och sen varit på Knapp-Carlsson och köpt knappar till nya klänningen (beräknas vara färdig senast söndag) är det jättekul att ha paket som väntar på en!  Ännu roligare var det faktum att båda plaggen passade; jag tycker det är så jobbigt med returer. Så här ser toppen ut på, den är alltså plommonlila och cerise:


image241

Jag tror dessutom att den är tillräckligt lång för att användas som klänning i festligare sammanhang eller på sommaren. Kjolen passade också, även om den kunde varit snävare i midjan, men eftersom all vet hur en svart kjol ser ut blir det ingen bild på den.
Dessutom har jag ett paket till att hämta ut, en julklapp til någon jag känner, nämligen de här.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Massor med roliga saker på den sajten!

2007-12-06 @ 15:57:12
Postat av: elin

skorna var jätte fina

2007-12-06 @ 22:03:12
Postat av: Evis

Tack! Det är Ellos lackpumps.

2007-12-06 @ 22:33:48
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0