Mera strumpor!

Bara för att jag inte får ha på mig strumpor som sticker ut på arbetsprövningen; om de inte säljs i affären jag arbetsprövar i, så känner jag jättemycket för att ha riktig färgglada strumpor. Som de här:

image195

De är egentligen mörkt marinblå och limegröna, trots att det ser ut att vara svart. Och bilden är tagen på försommaren; jag vill att det ska vara försommar!
   Men det blir nog byxor idag - jag behöver inte bestämma mig riktigt än, jag går inte förrän halv tio. Min man är ledig från jobbet idag så det blir  till och med en bild på dagens klädsel då.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jag vill också ha försommar!

2007-12-03 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0