Den här kappan vill jag ha

Den här kappan från H&M vill jag ha i vår.

image404
Bild från www.shop.hm.com/se

Den är så fin med sitt ok som fram- och bakstyckena är rynkade mot och inte är den dyr heller: 298 kronor . Det enda problemet är att ärmarna ser ut att vara mycket smal över överarmen. Om ni tittar på den här bilden där en modell har den på sig förstår ni vad jag menar: det är inte snyggt (eller skönt) när det stramar sådär.
Fast jag kanske chansar och köper den ändå; längre fram i vår, den här månaden har jag redan gjort slut på tillräckligt med pengar.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Maritha

Inget för mina fläskkorvar till överarmar det där. Jag gillar när det är puffärmar på blusar :)

2007-12-28 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0