Nya klänningen från ASOS

En fördel med att sitta hemma och jobba är förstås att man är hemma när Posten kommar och ringer på dörren med ett paket som är för stort för att köras ner i brevlådan. Och det gjorde de, för idag kom min nya klänning från ASOS. Som jag misstänkte kommer jag att behöva flytta ut de översta knapprna för att få plats med brösten (nu klämde jag ihop dem), men i övrigt passar den bra.
Det var en ren slump att jag hade grå sockor och att de röda lackskorna låg och skräpade i hallen efter lördagens fest, men jag kanske till och med kommer att ha det så här någon mer gång.



Korten är lite suddigt så man ser inte det fina oket med sina stickningar och röda passpoaler, men det blir väl fler bilder i sommar. Om det nu blir någon - nu har det snöat hela dagen igen. Det är å andra sidan helt normalt för februari.


Just nu spelas: New Order: "Everyone, Everywhere" från Republic

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Du passade verkligen i klänningen! :)

2010-02-16 @ 16:39:44
URL: http://sockervadd.blogg.se/
Postat av: Älvan

Den ser jättefin ut och passar dig!

2010-02-16 @ 18:29:46
URL: http://aelvan.wordpress.com
Postat av: Jessica/Mylla

vår brevbärare lämnar paketen på bron, oavsett väder... eller också trycker han ned dem i postlådan, vet inte hur många gånger jag stått och försökt få ur saker ur postlådan utan att dra loss den!

2010-02-16 @ 23:26:00
URL: http://lillajfunderar.blogg.se/?tmp
Postat av: Maritha

Du är supersnygg i den klänningen.

2010-02-17 @ 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0