Julkulor någon?

Okej, jag erkänner att det var för att Aftonbladet skrev om jubilerande Oscar de La Renta idag som jag gick in och tittade på hans höstvisnign på Style.com. Väl där var det mesta en enda stor gäspning, med undantag av några oerhört vackra tryckta tyger. Och så julkulorna då:

image247

Jag är säker på att jag sett sådana girlanger på någon julgran i min barndom. Inte fult, men kanske lite svårburet - på visningen även med kofta,byxor och solglasögon. Det var inte lika bra; här gillar jag faktiskt klänningen också. Annars var det som sagt tryckt siden, och aftonklänningar, som jag tyckte var finast.



Alla bilder från www.style.com


Den vänstra klänningen får vara med fast den är omönstrad, för att jag tycker att applikationen mitt fram är så cool; den påminner mig om en fladdermus med utspärrade vingar, jag hoppas att det är det den föreställer.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härliga färger! ;)

2007-12-06 @ 18:10:39
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: Evis

Ja visst är det! Det är sån't djup i dem. Det mesta var dock tråkiga kostymer och liknande.

2007-12-06 @ 18:19:24
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0