Gul klädsel

Trots att min förkylning definitivt kvalificerade mig för att inte göra något annat än att ligga i sängen (med huvudet högt) och läsa och hosta så var jag på jobbet idag en sväng. Alla lärare känner säkert igen det där: Det är betygssättningstider, då kan man inte lägga sig sjuk hur som helst. Men jag tog klänningen som jag annars bara har hemma och orkade inte måla mig eller göra något med håret.

De gula skorna som jag fått av Barbro fick dock sin första officella användning. När man nu har gula skor passar det ju bra att ha dem till en gul klänning.


Här kan man se klädseln i bättre ljus, på min balkong som jag fick fixat till förra veckan och i helgen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Å så fin! Särskilt med de fina banden och det. En riktig bli-glad-av-klänning.

2012-05-28 @ 14:19:25
Postat av: Kristina

Verkligen!Gult är så soligt, energiskt och glatt.

Behöver en gul sommarklänning! En randig eller med lemon tree mönstret som Stella McCartney(?) hade för ngn säsong sedan, fegar för helgult...är det rosor eller citroner på fållen? Två av mina favorit grejjer!

Postat av: Evis

Tack Sara och Kristina.



Det är någon slags fibbla. Jag köpte bandet på Nossebro marknad för ett antal år sen.

2012-05-28 @ 19:27:00
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Isis

Har just sytt en gul blus och kjol. Och köpt en gul kofta. :D

2012-05-29 @ 08:59:20
URL: http://fortieswardrobe.blogspot.com/
Postat av: Evis

Gult kanske är sommarens trend bland oss som kär lite 40-talsstil?

2012-05-29 @ 10:39:40
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0