Bättre väder och ny kjol

När jag förra helgen bytte ut vintergarderoben mot sommargarderoben konstaterade jag, föga förvånat, men något besviket, att jag inte längre passar i flera av mina klänningar och kjolar. Klänningar jag jag så det räcker av, men just sommarkjolar är det faktiskt lite tunnt med. Så jag slängde ihop en av tyg i bomull/polyester som jag fick av pappa för en massa år sen. Och se så fint den passar ihop med blusen som jag också sytt i tyg från pappa:

Det blåser en del i Göteborg:


Skorna köpte jag från Asos.com för ett och ett halvt - två år sen, nätstrumpbyxorna är nya och från We Love Colours.

Lite mindre blåsigt:


Kommentarer
Postat av: Börje Ringborg

Så sngg du är här o fina färger.ha det

2012-05-22 @ 19:30:03
URL: http://facebook

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0