Sommarskor

Hur skulle jag kunna motstå ett par rutiga kilklackssandaler av espadrilltyp? Nä, det gick förstås inte. I synnerhet som ett av mina mest bekväma par skor utan inlägg är ett par andra espadriller med kilklack från Ellos. Även de här verkar så här långt bekväma, även om jag inte testat dem ute än förstås. Däremot är det lite irriterande att remmen som går över vristen inte är reglerbar, för mig som inte har höga vrister blir den remmen alldeles för lång och det hade inte varit omöjligt att göra den som en del av remmen man fäster bakom hälen och därmed möjliggjort en bättre passform.


Bilden är tagen på balkongen där det nu är varmt nog att sitta utan kofta och läsa :)

Kommentarer
Postat av: Stripe Shoes

Dom såg inte alls bekväma ut ;) När du har less på att ha ont i fötterna surfa då in på www.stripeshoes och köp ett par Stripe. Så skänker vi samtidigt ett par skor till ett barfota barn i Etiopien.



Tänk på saken!

2012-03-14 @ 22:38:23
URL: http://www.stripeshoes.se
Postat av: Evis

Hmm, funderar på om jag ska radera din spam eller bemöta den med att helt platta gymnastikskor inte heller är bekväma för de dagar när jag behöver skor med ilägg. Och att jag inte förstår varför främmande människor ska komma och kräva att jag har fula skor bara för att jag har reumatism.

2012-03-15 @ 12:46:13
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0