I förkylningshelvetet

Min förkylning har ännu inte gett sig och den här veckan har jag gått på sparlåga. Jag ah rhunnit med återbesök hos en endokrinolog för min gifstruma, att få en ny dator installerad och migrerad till universitetets nya "datormiljö" samt varit gäst i Karlavagnen sport igen (det går att lyssna i efterhand här) och pratat om sport och nationalism med lyssnare, Erik Blix som var programledare och Johanna Almgren. Det var trevligt och jag kinde fixa autografer till Vendela och Valeria ;)

Men frisk är jag absolut inte och det börjar bli lite trist det där att hosta hela nätterna och vara hängig hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh, Erik Blix som är världens bästa på att imitera Max von Sydow!

2012-06-06 @ 23:15:14
Postat av: Annika

Krya på dig! Kram

2012-06-07 @ 07:39:26
URL: http://annikashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0