Och med anledning av föregående post

Med anledning av föregående post blir det en 1700-talsmålning av Jean-Baptiste Charpentier. Lite franska arbetare. I brist på svenska sådana som är i tillgängliga i public domain.


Jag fick inte gjort så mycket idag, det blir ofta så när man jobbat sent på kvällen dagen innan. Dubbelt så när man precis gjort färdigt en artikel och sak börja på en ny. Jag bestämde mig för vilka tidsperioder jag ville ha tillgång till arvsskiften ifrån och skickade iväg en förfrågan, samt fixade till en del saknade fotnoter på artikeln från igår.

Tackade också ja till att hålla en öppen föreläsning på Folkuniversitetet i maj. Om 1500-tal, kön och förändringar i kroppsuppfattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0