Fiskmås

Jag ser inget vidare ut nuförtiden. Trött och sjuk och hängig. Inte orkar jag måla mig heller eller fixa håret. Men med en så välfylld garderob som min går det väl inte att undvika att man emellanåt ser rätt piffig ut i alla fall. Som idag.


Blusen och kjolen sydde jag i våras. Det nya är en plastbrosch i form av en fågel som jag köpte för en tia på Furulunds i Borås när jag var där för fjorton dagar sen. Gemensamma funderingar har kommit fram till att det nog ska vara en duva. Men den liknar mer en fiskmås.

 


 


Och för mig som gillar fiskmåsar, att de sveper runt husen och skriar är ett av de tydliga vårtecknen, så passar ju det bra.


Kommentarer
Postat av: Lena

snygg effekt med kaninbalongen bakom huvudet

2011-09-27 @ 17:25:03
Postat av: Bodypalace

man behöver inte alltid fixa sig. bra att se egen ut =)

2011-09-28 @ 11:42:41
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Evis

Kronan ger extra kunglig kanineffekt.

2011-09-28 @ 12:01:11
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0