Dagens klädsel

Idag har jag varit och tagit prover och sen jobbat ett par timmar (det är också första dagen med den nya sköldkörtelhämmande medicinen, jag blev allergisk mot den andra och det tog över en vecka för dem att ringa upp mig och skriva ut ny medicin). Då såg jag ut så här; i ny t-shirt som jag och maken var och handlade igår. Ja vi har alltså varsin likadan, man kommer osökt att tänka på Galenskaparnas "Man ska ha husvagn" där hela familjen inklusive hunden har matchande träningsoveraller.

För övrigt har jag hicka och avskyr det.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

När andra barnet skulle födas kom Mannen och jag käckt till KKÖ i likadana Miljöförbundströjor! Det är nästan så jag inte tror det är sant.

2011-09-20 @ 21:16:50
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Fniss.

2011-09-21 @ 08:26:48
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: catharina Ståhlgren

Jag gillar verkligen din blogg. Den är så rolig att följa. Har också alltid gillat historiska stilar och bor i Majorna, men är rätt dålig på att sy, så mina kläddrömmar förverkligas inte så ofta. Men jag har skrivit en bok om en ung kvinna som drömmer om kläder. Den heter Om trädens placering.

Catharina

2011-09-21 @ 16:39:17
Postat av: Hoppsan, det var inte menat att denna kommentar skulle hamna mitt i ert samtal.

2011-09-21 @ 16:41:05
Postat av: Evis

Tack!

2011-09-21 @ 18:59:45
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0