Bara tråkiga variationer

Det känns inte som att det är speciellt spännande det där med kläder just nu. Jag satsar på att se prydlig ut och i former och färger som klär mig, men är int especiellt kreativ. Förutom privata problem som tar mycket energi beror det nog också på att min kreativa energi går åt till att skriva artikel nu.

Allt är hemsytt, kjolen ha rnu fyra år på nacken och blusen, som är gjord av ett lakan som jag ärvde av farmor, är nästan lika gammal. Västen sydde jag förra månaden, av en kjol som jag gjorde 2006 och som jag inte var riktigt nöjd med längre.


Jag färgmatchar i alla fall bra :)

Kommentarer
Postat av: Monika

Det säger ju en del om vilken nivå du brukar ligga på om du tycker att det där är okreativt. Hundskor, mer än en färg, gjort det mesta själv...

2011-11-24 @ 07:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0