Rutig i radio

Idag var första gången i år som jag var med i Alltinget. Det var hemskt roligt att vara med igen, även om det var lite speciellt eftersom vi hela tiden fick ändrade besked om huruvida vi skulel kunna sända och i såna fall när och hur länge på grund av att storslalomtävligneni alpina VM blivt uppskjuten på grund av dimma. Till slut var det så mycket dimma att vi faktiskt både fick börja vid vår ordinarie sändningstid och hålla på ända till tolv som vi brukar.
Jag hade min grön/svart/brun-rutiga viskosklänning. Jag hade tänkt locka håret också på morgonen, men det orkade jag inte, den energi jag har nu går åt mest till att jobba och till att skicka och begära intyg till försäkringskassan och andra ställen. Så istället tog jag ett diadem med rosett från Glitter.


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Borde förstås varit TV!

2011-02-17 @ 15:18:37
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Då hade jag nog orkat fixa håret ;)

2011-02-17 @ 20:42:11
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0