Nya skor

I helgen har jag varit först på medeltidsfest i Sandhem (Mellan Falköping och Jönköping) och dels på vernissage för en utställning med stickat på Tändsticksmuseet i Jönköping: Tidlösa Trådar. På medeltidsfesten träffade jag Johanna (här är hennes hemsida, hon gör fantastiska smycken) som mycket vänligt donerade två par fina skor, troligen 50-tal, till mig. Hon tyckte inte att hon använde dem så mycket som de förtjänade och att det var bättre att de gick till någon som gjorde det. Jag behöver klacka om dem, pga att plastklackarna hade blivit gamla och sköra, men skorna är fantastiska. Österrikisk kvalitet i riktigt skinn och med rågummisula. Och tillräckligt breda över framfoten!








Kommentarer
Postat av: joanna

men herremgud så fina.

måste du inte donera dem vidare till mig?

2010-10-05 @ 21:57:14
URL: http://vackrakladerochannat.blogspot.com/
Postat av: Evis

Nehej, det måste jag inte alls det :P

2010-10-06 @ 12:30:57
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0