Dam i blått med gryning i bakgrunden

Idag sänder vi, dvs Alltinget, inför publik på Blå Stället i Angered. Tack vare en snäll granne som tog med Maja när hon gick behövde jag inte först stressa iväg med Maja till skolan och sen ta bussen ner till stan för att ta spårvagnen utan kan i lugn och ro ta kort på mig själv, publicera dem och sen ta vagnen nerifrån Mölndalsvägen alldeles nära där jag bor.
Därför kan jag stå och se lite drömmande ut vid ett av våra vardagsrumsfönster.



Om du som läser detta mot förmodan inte är upptagen mellan 10 och 12 idag och dessutom har Angered inom rimligt avstånd tycker jag att du ska komma och titta och lyssna på oss när vi sänder. Man kan få ställa frågor direkt också.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Lite väl långt bort för mig. Men jag såg er ju på bokmässan och det var väldigt roligt. Klart man ska vara klädd i lite blått på Blå Stället.

2010-10-21 @ 09:43:21
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0