Och en variant

Vi sände ju Alltinget i Karlavagnen igår (en halv miljon lyssnare, känns helt bisarrt. Att till exemepl jämföra med denna bloggs ca 200 unika besökare per dag) och då fick jag ju ta på mig något annat än hemmaklännign igen. Eftersom jag fått närmast monumentalt skoskav av de röda skorna fick jag ta andra skor och därtill ett par mjuka knästrumpor som skyddade de ömma fötterna lite. Dessutom är det ju lite kallare på kvällen och natten. När jag satte upp håret igen för att åka fick jag lust att ha ett par hårklämmor med rosa rosetter och det fick i sin tur bestämma färgen på koftan.

Framför det fina vita skåpet:



Idag har jag varit hemma förutom när jag åkte til reumatologen för vattengympa, så det blir ingen bild på den här dagens klädsel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0