Drömma

Jag kanske skulle ha sagt att det inte bara var Retro de Luxe som jag besökte - i samma butikslokal ligger nämlien även Drömma. Ellen från Retro var inte inne när jag var där, men det var Lotta från Drömma. Hon visade sig vara hemskt trevlig och gav mig därtill komplimanger för min klädsel. När vi sedan observerade att hennes plasttrasmatta som låg utanför butiken hade exakt samma färger som mina kläder, till och med rätt nyanser av grönt, rött och vitt, så tog hon kort på mig och mattan. Om de blir bra ska hon lägga upp dem i sin blogg - hoppas!


Kommentarer
Postat av: Drömma-Lotta

Hej och tack för länken!!



Nu har jag bloggat dig, sällan har vår gatumatta varit så lycklig som då...

2010-05-21 @ 16:26:47
URL: http://dromma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0