Det magiska strykberget

För att vara en människa som avskyr att stryka har jag verkligen skaffat mig (och Maja) en himla massa kläder som behöver strykas. Jag strök hälften av ett strykberg idag i väntan på att Rickard skulle komma tillbaka från affären med en hög banankartonger (han är hemma och tar hand om Maja som är sjuk idag, så nu ska jag gå till jobbet), men jag tror att när jag kommer hem kommer det att vara lika stort igen - jag tror nämligen att det är något magiskt över det och ju mer man stryker desto mer blir det.
Eller så har jag bara läst för mycket Harry Potter det sista.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Och jag undrar om vi inte bidragit en del där med gamla förtjusande H&M-klänningar från 90-talets mitt. So sorry, he he!

2010-03-25 @ 16:10:50
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Eva

Japp, just dem, med förkläden!

2010-03-25 @ 16:54:08
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0