Wade Walker och jag

Cry-Baby alltså, han som är på min tröja. Jag har just varit på trettioårskalas och försökte kombinera att vara någorlunda snyggt klädd med att också vara någorlunda barnvänligt klädd, då både min tvååriga systerdotter och födelsedagsbarnets ettåriga son var närvarande, förutom min egen Maja. Hon är dock så stor att hon inte kladdar ner kläder - detsamma kan inte sägas om Sara och Alexander. Kjolen har jag sytt själv och skorna köpte jag för två somrar sen på Skopunkten.



Det känns som att jag har försummat bloggen lite det sista - uppdaterat sällan och då inte med någon längre text, men jag är helt enkelt för upptagen med att skriva i jobbet för att ha riktigt den energi som krävs för att skriva mer tänkvärda saker här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0