Tre par nya röda skor som sagt

Här är då bilder på de tre par röda skor som anlände från Catalog.se idag. 305 kronor inklusive frakt.



Nu kan ju den uppmärksamme anmärka att espadrillerna snarare är rostbruna än röda, men med lite god vilja kan även de kallas röda  - eller "bröda" som maken sade.

Sandalerna i mocka är hemskt sköna, om än lite lösa på mina platta fötter; jag tog dem ner till stan. Tantknytskorna, som är i skinn, ska enlgti katalogen ha "breda läster" - ha! Rätt trånga är de, men eftersom allt utom sulorna är skinn ska de nog gå att töja ut rätt lätt med blöta strumpor. Eller med hjälp av min lokale skomakare. Espadrillerna sitter bra, men jag har ett fånigt skavsår på höger stortå av de gula skorna och de ligger emot precis där så de för vänta ett tag.


Just nu spelas: Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya and Pink: "Lady Marmalade"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0