Med kortare ärmar och riktigt bra rullar

Nu är ärmarna kortade på kavajen (vilket förstås leder till att ärmarna på blusen kan råka titta fram ibland - aldrig får man vara riktigt nöjd ;) ) och därtill fick jag till min 40-talsrullar riktigt bra, man kan t ex se igenom dem om man är över 170 cm lång och därmed har huvudet i rätt höjd för min hjässa.
Jag skulle förstås haft hudfärgade strumpbyxor, men det råder akut brist på dem i mitt hem och även om jag har hudfärgade strumpor till strumphållare vill jag inte slita på dem till vardags. Så blekgula overkeneestrumpor blev det. Och så ska jag köpa ett storpack strumpbyxor senare idag.


Kommentarer
Postat av: /Mylla

hur gör man dem? rullarna alltså... misstänker att mitt hår är alldeles för långt dock... tips på bra sidor med hur man gör frisyrer mottages tacksamt!

2010-06-14 @ 13:45:17
Postat av: Evis

Det är svårt med långt hår. Sök på Victory rolls så hittar du bland annat en hög med instruktionsvideos.

2010-06-15 @ 16:47:09
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0