Dagens hemmasittande

Egentligen har jag varit ute och därmed haft andra kläder på mig idag; jag följde nämligen Vendela först till stallet för att hämta ridgrejer och sen till tåget eftersom hon ska åka till min kusin och rida ett par dagar, men större delen av dagen tillbringas klädd så här i hemmet. Just nu passar jag, Rickard, Valeria och Maja en liten Angelina, som är Valerias och Vendelas halvsyster på pappans sida, medan han och hans fru är på Världskulturmuseet och tittar på Vodou-utställningen. Och dricker te och tittar ut på den ljusa himlen och snön på taken.


Jag tittade lite på reorna också, på väg till Gårda Textil som var mitt egentliga shoppingmål idag, och hittade en jättesnygg jumper som jag ska ta kort på sen, när jag orkar ta på mig något passande och fått håret att sluta se ut som en maskrosboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0