Underbara mocka, underbara lägre klackar

Tog en snabb titt in på office.co.uk medan jag vilade lite innan min syster, svåger och lilla systerdotter skulle komma på besök och äta middag och tårta (med anledning av tvillingdöttrarnas födelsedag i tisdags). Och - föga förvånande - hittade jag en hel del skor som jag gillade. Det är väl ett hösttecken att jag tittar på mockaskor, men det verkar också var en rätt stor trend just nu. En annan sak som jag noterade med glädje är att det i år finns en hel del snygga skor i kategorin "mid-heel". Även om det är underbart med vackra, uppseendeväckande skor med tio+ cm klack så är det ju hemskt trevligt med skor som man kan gå och stå i hela dagar också.

Och ja, jag vet att de gröna skulle kunna beskrivas som en slags loafers, men shhh, vi låtsas inte om det! För jag gillar dem ändå.



Fick jag välja ett par skulle det dock bli de rosa och vinröda.


Just nu spelas: Spirit of the West: "Bone of contention" från Faithlift

Kommentarer
Postat av: anna

jättesnygga!

Postat av: Evis

Ja visst är de? Nu brände vi dock så mycket pengar på medeltidsveckan att det kan dröja länge innan det blir fler skor. Och så har jag ju så många redan förstås.

2010-08-20 @ 22:56:41
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: B-M

Oj, vad fina. Tror jag måste klicka. Hur är de i storleken, normala eller?

2010-08-21 @ 10:32:29
Postat av: Evis

Det varierar nog beroende på tillverkare, office är ju en kedja som iofs även tillverkar egna skor.

2010-08-22 @ 10:28:16
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0