Fjärilar och scilla

Idag har jag och Maja varit nere på GothCon, ett roll- och figurspelskonvent som hålls varje år på påsk (34e året i år) här i Göteborg. Rickard spelar, men vi går bara dit för att hälsa på folk som vi känner. Vädret belv det traditionelal GothCon-vädret, dvs den första vårdagen. Igår regnade det flytande is och jag tänkte att det nog inte blir någon vår detta GothCon, men idag strålar solen och vi såg två citronfjärilar och en nässelfjäril - och scillor som hade knoppar som nog slår ut när som helst. Jag hade min klänning i babycord från Liberty's med en rosa kofta och petrolblå vårjacka ovanpå och basker i samma färg och kände mig mycket vårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0