Med ett ben av varje

Jag hoppas att det inte blir för varmt idag, nu när jag tagit strumpbyxor på mig. De är förresten exempel på den komfort man offrar för att vara snygg: trots att de är i den största storleken de hade: 46, och trots att jag har korta ben känner jag hur de stramar för att de är utsträckta så mycket som går och så är ändå mina ben inte speciellt tjocka för att tillhöra en kvinna i storlek XL, de mäter 63 cm på det bredaste stället), sömmen trycker på ett obehagligt sätt över magen och de rör sig neråt i grenen. Men snygga är de!



Jumper: H&M, minst tio år sedan
Kjol: Gjort själv
Strumpbyxor: Lindex
Skor: Waldläufer



Idag blir det skor med ilägg, eftersom jag ska undervisa i sju timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0